Trwa ładowanie proszę czekać ...

Co spowalnia nieuchronną dominację smartfonów i tabletów nad światem technologii dla konsumentów?

26 lutego 2017

Choć liczba użytkowników telefonów komórkowych stale rośnie to dotychczas trend ten zdawał się nie przynosić wybuchu popularności zakupów z poziomu smartfonów i tabletów. Jednak najnowszy raport Deloitte „TMT Report 2016” wskazuje na coś zupełnie innego, gdyż według badaczy liczba osób, które stale płacą za produkty i usługi z poziomu urządzeń mobilnych, w 2016 roku sięgnie 50 mln. Poniżej znajdziesz krótki artykuł o tym, jak użytkownicy urządzeń mobilnych przekraczają jedną z ostatnich barier, które spowalniają nieuchronną dominację smartfonów i tabletów nad światem technologii dla konsumentów. Przeczytaj go koniecznie!

Skomplikowane systemy w smartfonach i tabletach

Zacznijmy od tego, że głównym czynnikiem, który zniechęcał użytkowników urządzeń mobilnych do płatności przeprowadzanych z poziomu smartfonu czy tabletu były skomplikowane systemy np. obsługujące płatności za produkty czy usługi. Ale dzięki wprowadzeniu narzędzi umożliwiających zakupy za pomocą dotyku (touch commerce), autoryzacja takiej transakcji odbywa się w prosty sposób za pomocą odcisku linii papilarnych oraz kilku kliknięć w dedykowanej aplikacji mobilnej.

Co jest bussines inteligence?

To właśnie młode pokolenia nastawione są na zmiany w kierunku nowych technologii komunikacyjnych i indywidualnego podejścia do klientów. W związku z tym prawdziwym wyzwaniem dla przedsiębiorstw jest określenie unikalnych intencji klientów wynikających z ich natury, zwyczajów i skłonności oraz kontekstu każdej interakcji. Dlatego kolejnym krokiem jest przesunięcie punktu ciężkości z gromadzenia informacji na ich przetwarzanie i analizy w czasie rzeczywistym (bussines intelligence, customer intelligence, competition intelligence), wykorzystywanie zaawansowanych metod analitycznych do stałego wzrostu zaangażowania i lojalności klientów, co ma realne odzwierciedlenie w sukcesach biznesowych firm.

Krok przed konkurencją

Koniecznym warunkiem jest zadbanie o dostosowanie swoich platform internetowych do potrzeb zmieniających się trendów rynkowych, gdyż w przyszłości może stanowić ono ważny element w budowie przewagi konkurencyjnej na wymagającym rynku handlu detalicznego. Zdecydowanie jedną z najszybciej rozwijających się branż, które korzystają z nowoczesnych technologii - jest sektor handlowy. Ponadto marketing cyfrowy, e-commerce oraz zarządzanie doświadczeniami klientów to trzy najważniejsze obszary inwestycji technologicznych, które będą miały istotny wpływ na poprawę funkcjonowania firm do 2019 roku.